ExOtIcS
Long Time Not Sheeee
19:32 | 0 comment(s)
Assalamualaikum,

   Before duk bebel panjang-panjang.. title diatas tu aku sengaja tulis "SHEE" sebab kalau korang dah tengok lah MV bru T.O.P(Bigbang) Doom Dada tu . mesti korang akan perasan cara T.O.P sebut "Long Time Not See" sebutan see dia tu berbunyi Shee .. kalau Sehun maybe jadi "Long Time Not Thee" ngehehe..... Sirius dah lama tak update blog, last update sebelum PMR beberapa bulan yang lepas .. dah bersawang blog ni ...*Fuhhhh..habuk manyak sangat*
 
  Okay, now jom kita berpotpet..Ready,Set, eh jumping oh jumping ..everybody...*maaf kan saya..terOVER pulak* . so wahai manusia-manusia sekalian. wassup??? any hot news?? cold news?? warm news??? okay nampaknya takde satu pon ... heol.. ._. Btw kan , minggu lepas punya lepas *means 2minggu lepas* saya telah menyertai "KEM ASAS KEMAHIRAN PAINTBALL"  bertempat di Pusat Kokurikulum Sultan Haji Ahmad Shah... Dan ianya teramat la menarik dan menyeronokkan . Ramai dapat kawan baru dr Semsas,P.Garud,Pelabuhan(-_-) and etc....
 
  Tu bahagian yang menarik lah, bahagian yang kurang menarik pulak adalah ... (jeng jeng jeng) aku pergi sana dengan JUMIATUN... homaigoshhh , serious aku jadi kurang waras untuk 3hari 2malam... Puan Heng pon satu hal jugak . kenapa la dia ajak Jue tu skali ... Act nama dia JUMIATUN but dia suruh panggil JUE cause nampak cam comersial sikit la nama tu ... look how ngekz nya dia.. One more thing, time dalam van on the way ke sana tu boleh pulak dia berangan yang kami nie akan tidur maybe dalam bilik or dorm... but guest what?? kita orang tidur dalam khemah, and teka apa lagi... dia punya muka time dapat tau kita orang tidur dalam khemas dah mengalahkan kucing berak kapur u know... AND(berapa banyak dan lha) this woman did not know how to pitch a tent.. betapa sakitnya hati aku masa tu ..
 
  Korang pon tau kan kalau dah pergi khemas peringkat daerah tu sah-sah la ramai lelaki lelaki handsome and girls cantik-cantik kan . setiap kali lelaki tepi KAMI mesti akan ada suara sumbang seorang perempuan berkata "Handsomenya dia... budak sekolah mane erk?" .. Dan girl tu tak lain dan tak bukan .... Perempuan tu lah... Dan bila kami kena main paintball tu boleh dia tergedik-gedik bagitahu yang dia tak nak main sebab pellet(peluru cm guli tu) menyakitkan kena kat badan -__- . Masa tu aku and Farisha(budak Pelabuhan merangkap Tentmate) bagitahu dia yang apa motif dia dating kem ni kalau bukan sebab nak main menda alah tu ..selama 3hari 2malam aku terpaksa bersabar dengan kerenah dia ...
 
  Hari Jumaat lepas balik dari kem tu , boleh pulak lantai toilet tu peluk aku ..Tau lah aku takde kat rumah 3hari 2malam takkan lah sampai dia nak buat cam tu kan . berdarah2 kepala aku gara-gara jatuh dipeluk toilet ...sadis betol . TT_TT . Rasanya kan dah dekat 30minit aku duk menaip sahaja ... okey lah . nak tukar blogskin je rasa ..adios my fellas ...
 
p/s:doakan blogskin yang bakal aku cari ni comel-comel .. muahaha dan doakan result PMR aku memuaskan ...And Goodluck to budak SPM >.<


Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby