ExOtIcS
BULAN RAMADHAN &TRIAL EXAM PMR &EXO COMEBACK
22:33 | 0 comment(s)

Assalamualaikum~Annyeong~..~
  Long time not update ...berhabuk sudah blog nieyh ...*fuhfuh-tiup habuk*hehe ... sengaja caps tajuk kt atas tu .. hari nie dh 2minggu berpuasa and lagi dua minggu nak raya ..... yipeeee raya ...*korang raya ak tak* PMR memanggil aku masa raya nanti .. betapa sedihnya aku rasa sekarang ni. Disebabkan umur ak pun dah 15 tahun mungkin lah duit raya tak dapat banyak sangat ... TT_TT

 Melalut pulak dah aku ni... Act, aku update blog ni pon sebab aku rasa rindu dekat blog ni and aku bosan . Tak tahu nak buat apa... Korang perasan tak hari ni aku punya ayat semuanya penuh-penuh, tade pon yang short .. faham tak?

 Selain daripada aku nak cerita pasal Bulan Ramadan & Trial... Aku nak cerita pasal hati aku yang tengah sakit ni .. sakit hati dekat sape? mesti lah dekat SM .. Ada ke patut dia released EXO comeback tu Minggu depan time aki TRIAL ..Betapa kejam nya disitu ... Sedih betol la.. tak dapat nak fokus kt Exo .. TT_TT

*terima kasih Kris sebab bagi pinjam bahu*

 Heol~ ehhh sebelum tu, apa yang korang semua akan buat IF bestfriend korang one of bestfriend korang susah nak terima nasihan korang??? what did u all do??? it's that okey if im kill her on the spot? 
K tu je nak bgtau ... GTG >.< bye-2
*BYE BYE ^_^*




|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby