ExOtIcS
Lama tak HUPDATE
03:21 | 0 comment(s)
Hallu .... agak lame ye tak update blog ... T_T too busy lollololo ... hahaha....busy sebab exam lorh .. hoho busy study tahun nie nak PMR .... korang ade? sirius tadi bnyk gler idea yg nak aku curahkan ..skrg nie dh menghadap nie hilang terus idea ... hehe ... skrg nie i dah gilakan lagu RainBow-tell me tell me ...
 
     Kepada akak-2 and abang-2 cm ne korang punye result SPM????? baik punye kah? terlebih baik punye ? my pakcik IM dpt 1 A je tau .... haiyaaa ....bnyk k.o meyh ...kne lha dye call aku 2minggu .. hahaha .... semalam kan ..nak bukak cerita dh nie , smlm kan kami(saya,Shifa,Tika,Wan,Syaza,Hilmi,Adeel,Mail,Azlan and Kamarul) kam tu tak tergolong skali kot .. ntah lha .. k back to story .... kiterorg smbg bupday Adeel walaupun lambat beberapa hari ..hehe....
 

 Nak dijadikan cerita, kiterorg prank lha si adeel nie cakap yg cake tu for mail kononnye bupday mail adeel percaya lha biler dye duk sibuk nak amek gmbr cake tuu then nmpk nme dye ..hahahah punye lha terkejut .. tu muka kt atas tu muka happy+terkejut lettew ... hahahah ....kemudian ,ceih dramatis nye... lepas dh makan semua-2 tu kiterorg g lha men kat gigi pantai/laut tu .... memang best giler-2 lha .... (aku dan lagi date) 
  
  Dalam pkul 5-6 cm tu kiterorg nak balik lha sementara nk balik teman lha someone nie date lepas tu tnye lha hilmi,adeel,mail nak pergi mner sebab dyeorg tergopoh gapah nak tau jugak knp kan , adeel suruh stay je skjp kiterorg okey lha dlm 5 -6 minit cm tu dyeorg dtg balik then ckp ade something nak bgtau kiterorg perg r kat dyeorg , skali dyeorg baling tepung ... perghhh memang best sgt lha kan ..mujur aku sempat lari tapi sayangnye tk selamat jugak muka aku kne tepung gara-2 adeel ...

  Aku skip je lha eyh...dekat-2 nk kul 6.30 gtu aku and mail (lepas hantar Shifa and hilmi) ingat nak g amek wan,Tika,Syaza rupenye syaza dh angkut wan gne motor kamarul so tinggal tika so aku bwk lha tika n mail sorg je skali dekat selekoh tu mail nak tunjuk lagak dye freehand and then korang teka ape yg berlaku? hah dah sah-2 lha mail tu jatuh ... dah jatuh tu kiterorg stop lha kan tgk keadaan dye ..Alhamdulilallah hidup agy . hehe ... aku tinggalkan ingat nak g amekk hilmi selisih ngan syaza suruh lha syaza g kat dyeorg kan skali aku cri hilmi tak jumpe pulop errr... -_-' aku patah balik lha kan ke tempat KEJADIAN ... mase aku smpai tu mail dh bley bwk mtor ..so kiterorg balik je lha +dye cedera terok jugak +PADAN MUKA hahaha
  
  End of story/Moral of story ; kpd pembawa motor skalian pandu lha dengan berhemah ... ^_^ dh tak tau nak update ape ...annyeong .....AKU RINDU MH a.k.a TIKUS MONDOK TT_TT


|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby