ExOtIcS
whoooo
18:16 | 0 comment(s)

 Nampak sangat oppa sj-M boo aku ...adoii ... sebenarnya aku tgh mental breakdown gler nie... disebabkan capital H ... omaigad ... hari-2 capital H nie tak buat aku menangis tak boleh agaknya ... T_T .... hishhh hari aku nak post bnyk-2 ..insyaAllah ... meweheh ... sebelum itu SALAM MAULIDUR RASUL kepada semua sahabat-2 aku,shida,tika,nazeera,AIN ALLISHA YANG SENTIASA DIRINDUI,Uzma,Wan,Zahidah + new Chingu ... Syifa lolololo ... n salam maulidur rasul jugak untuk family and capital H .... hewhewhew ..terselit jugak nama dye.... 
 Cerita yang pertama :- Aku masuk Kawad KP.... 
semalam (23/1/2013) hari pertama latihan .. and seperti yg dijangka aku ade masalah dengan kepoh ...ya Ampun,org len senang je nak dpt dye punye lha susah,law susah tu terus tanye and senyap tak jerit-2 takpe jugak. Ni suara dah lha macam kucing belon lepas tu kacau pulak mood baik aku semalam erghhh ... --' geram btol.
 Cerita yg kedua :-
Still hari yang sama , cuma waktu yang berbeza . nie malam lha .. malam semalam aku online(jarang aku on malam) tetibe tgh syok-2 online + tgk ulangan yongseo couple ad org anta chat bru je nak memaki hamun tapi tak jadi sebabnye capital H  yang anta chat tu .. hehe isi kandungan dye tak ley cerita lha .. nnt aku malu .. dye buat aku marah + nangis+jeles semalam ...haishh geram btol ..hbes air mata duyung aku ... mewehehe ... pesanan untuk awak : AWAK SAYA TOLONG AWAK KALAU AWAN NAK ****** DYE ...
 Cerita yang ketiga :-
lagi skali org yg sama ..mujur aku tk nangis je pagi td .. heh... ad ke patut dye anta gtu ..antara bergurau or mmemang btol aku pom tak tau ... mohonnye sekadar gurau je lha ken ... hehe .... cerita ke tiga pendek sahaja ...
 Cerita ke empat ..
Aku ade kawan baru ..ekau ade? takde kan .. mewehehe..nama dye sy.Khairunnisa a.k.a wife luhan org nye double cute gtu ... aku kenal dye dr drjh-2 lagi tp tak rapat sgt tahun nie bru rapat sebb duk kelas same n duduk bersebelahan... kiterorg nak kate sekepala tak lha tapi 90% tu yes sebab kami berdua kpopper yg TEGAR....hehe ..dye seorang pengawas pss ..korang tahu ape kan ..kalau korang tak tau aku malas nak terangkan ... aku nie dh lha jenis bnyk cakap dye pulak pendiam tp masuk bab kpop dye bnyk cakap sikit lha .. hehe ... dye rumah sukan sme ngan akulololo temenggong(kuning) korang ade? tade kan ... since 3/1/2013 aku banyak btol luahkan perasaan aku kat dye ...bnyk ke? kebanyakkan nye pasal capital H lha ...  eh kalau aku story pasal dye 3 tahun akan datang belom tentu habes .. btw dye nie wife Luhan ... so jangan nak dekati luhan .... tak kenal ke? babo sungguh luhan EXO-M tu lha yang skali dengan laki aku nama Kris tu ...muke comel-2 sket tu ..erghhh sengal ...
 okey lha next time kasi sambung ..bye bye ^_^



|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby