ExOtIcS
Kena gigit nyamuk TT_TT
19:18 | 0 comment(s)
Hey ... wassup ~ okey sawan tangis ... TT_TT. gmbr Kris di atas aku jumpa . setelah sekian lama mncari ....*okey aku tipu* korang-2 apa macam cuti? ada bagus kah? kita start skula balk biler erk?
  ape kena ngan tajuk tu? okey semalam aku jaga adek sepupu aku yg baru lepas bersunat so aku tidor at ruang tamu , skali nyamuk banyak giler . berbintat-bintat badan aku kena gigit ngan nyamuk . sedeyh tau .... nyamuk kau tggu nanti aku bgtaw Kris/Kai siap kau kena kerja ngan dyeorg ... : P
*auwww, thenx awak bg love*
bru lepas tgk snsd hello baby kali ke-3... okey aku ta bosan tgk banyak kali ... sekarang tgk MTV BTOB DIARY ... soalan , adakah EUNKWANG ta pndai berenang? kalau tak pandai berenang sme lha macam si tika tu .. ta pndai berenang ... hehehe ~
 Rase cam minat Peniel plak .. kuikuikui ...jeles? tak kan ... hehe .... da tak tahu na update ape ..bye-2


|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby