ExOtIcS
05:01 | 0 comment(s)
Hai korang-korang,apa khabar sehat? Law tak sehat pergi jumpa doctor …hehe okey ? amenda lha aku merepek. Cuti sekolah da seminggu berlalu. Lagi 6 minggu sebelum 2/1/2013. Hati ini sedikit tidak sabar nak bersekolah.
 Cakap pasal na sekolah nie, tabah ke hati nie na menghadap muka hanif? Haishh kemana lha mamat tu menyepi? Da dekat sebulan tab alas mcg aku. Dia sehat ke tak? Adakah muka dia sama seperti first time aku jmpe dye dulu? Mner lha tau kan da berubah.hurm kalau ye lah dia tu ta nak text aku da sekurang-2nya  bgtaw lha aku dia maafkan aku ke tidak , ni tak senyap je … hurmm takkan lha sebulan tade kedid? Takkan lha sebulan ta care npon.hurm …
 1001 soalan berlari dalam otak aku nie. Kalah soalan math. Ye lha soalan math berjalan je tapi soalan pasal hanif nie siap berlari lagi .*korang faham ape yg aku cakap nie?* 


Hurm, Nampak muka husband aku tu? Law ta nmpk memang buta lha .nmpk muke dia sedikit ta berpuas hati tu? Hah na tau kenapa dia ta puas hati? Sebab hanif buat wife dye jd ta keruan , sebab tu lha muke dye cm ta puas hati je tu ….*merepek -,-‘*
 Da ta tau na post mnde da nie , next setime kasik sambung . annyeong …<3






|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby