ExOtIcS
17:05 | 2 comment(s)
annyeong
Hai korang-2 semua….sihat ke sakit? -,-‘ …korang semua yg kpopper  tu kompem tau pasal my husband bergambar ngan IU tu ken …spe husband aku? Sah lha eunhyuk ..ayooo -,-‘ yg kat atas tu saja je ….sakali sekala…. Ouh ye < korang cuti sekolah da start beberape hari yg lepas ….(maxstep maxstep) …okey aku tgh layan lagu Maxstep_sm pyl Younique …betol ke eje? Lntak lha ….

Blog ku sudah berubah …peace*…gler infinite sudah ..sbnrnye aku skunk nie glerkn infinite+exo…ingt na suruh Zahidah~ tu buat blog aku nie penuh dgn Exo tp tape lha buat Infinite cunggg jugak … kekeke ….to Adik Tika + Mimi sorry bro+sis  aku rse aku fall in love ngan kecomelan baby hoya a.k.a yahoo nie plak lha ..hehe bukan na jd perampas ye …:p …




Sebenarnye aku tengah frust menunggeng ..cm yg tukang amek gambar tu menunggeng tu … na tau sebab ape? *macam lha ade org na tau* tp aku akn cerite ..hehe , aku frust sebab si Eunhyuk tu lha , smpai aty dye curang ngan aku ….T_T …menangis aku …..adik aku kater ..bukan yg lelaki tu ye , adik aku adik TIKa dye kter …”KITA KENA PERCAYA SOMEONE TU KALAU KITA MINAT DIA” … hah..bace tu …haish , kita kena percaya lha ken … *peace*..semenjak dua menjak nie aku suke sgt skodeng dkt utube tu video2 pasal -KrisYeol- ..kadang  tu aku cri pasak HunHan … dyeorg nie tweet-2 ler …rse cm na cubit je pipi tu .eeee ….
Suke sangat tengok kris cm gini ..nampak cool ..:p . kenape lha dye nie puteh sgt …geram aku …. Eeee aci ta law aku na tukar kulit ngan dye , -.-< mental ke ape?> haishh ….pnjgn sgt lha aku rse post kali nie …tpe next time kasi update lgi …..bye-2 ..
To:eunhyuk oppa
Oppa,walaupun sm suruh oppa pergi army ASAP tapi sy
Norelysya tetap akan sokong oppa dr Malaysia …*peace*..
Oppa, law oppa na couple ngan IU skali pom esya ta kesah
Sebab satu hari nie oppa tetap akan kawen …
Kepada Anti-fans tu lntak lha bias korang na couple ngan spe pom ..
Law dye single korang suruh dye couple…
Law dye da couple korang beranti-2 plak …
-,-
Pelik betol ..btw oppa. Saranghaeyo …<3

::GoodBye awak_2 semua ...*peace*::






|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby