ExOtIcS
Runsing+Ngantok~
05:39 | 0 comment(s)
*Haishh.....nieyh tgh runsing nieyh~
Ape kah yg menyebabkan aku runsing? aku sndiri pom ta tahu......ape kena mengena laq Ngantok dgn aku...? ade kena mengena nye ~Sejak dua mnjak nieyh...aku kuat betol tidor ...duk situ tidor,duk sini tido...duk tolong buat cornflakes pom tidor.....haha....."KAKI TIDUR" ...
 Na dijadikan cerita yg memang ta de kena mengena dgn tajuk nieyh .....Tadi aku,Naz,&shida bwk lha handphone pergi skula.....(murid cemerlang lha katakan).....Dalam mase ke-dua mcm tu lha MAKCIK CLEANER yg paling annoying dlm skula tu duk lalu dpn kelas 2Amanah yg Bersih lagi suci tu....(disebaliknya) Time tu lak aku n 2 eko babun lagi tgah duk bermcg2 lha kan.....ingtkan makcik tu lalu skali je....rupenye berkali2 ...ta tahu lha dye na ape kan ....
 Dalam mase ke berape erk lupe laq,Cikgu duk pggl ade lha makhluk allah tu, na dijadikan cerita aku nieyh jenis penakut...berani bawak ta berani tanggung...itulha Norelysya anak Othman, muke aku abes cuak dha kan...ta tahu na sorok maner ...Rase cm na terkencing pom ade .....HAHA!!! Hurm.....
 KOrang taw kenape dyeorg kena pggl? ingtkan pasal handphone rupanya kes bnde len.....aegyoo sje je mengurangkan pahala puasa aku....haish2 ....da-II lupekan pasal monkey2 sgale masalh yg berlaku tadi...now time to release tension di minda ku ini........
*Huh sejuknye ~
menyejukkan hati yg tegh panas secara tiba-II...
Hehe, k lha korang-II korang dan korang ......esya notty-II nieyh na pergi tgk WGM woojung couple ..bye2



|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby