ExOtIcS
Penat Buat Kuih Raya
07:49 | 1 comment(s)
*olor2,ElVin (Kevin milik Zelo's Wife)
Hui2 awk2, ape khabar? law saket pergi klinik......okey,korang ad yg da tinggal puasa? tinggal sbb ape? haha merapu+busy body....kesah? ta pun.....okey seperti tajuk diatas,aku bru je siapkan 2 bekas kuih cornflakes...(betol ke eje?) ...Fav aku tu ...sape suka angkat kening skunk! ....kuikuikui....
 Selepas penat membuat kuih,aku pom on kan lha computer nie,....tujuan nye adalah melayan 
*UKISS-NEVERLAND -LIVE 2012
 HOHO.....lepas layan Ukiss layan laq Exo ..lepas Exo mesti lha SUPER JUNIOR Spy .....sukanya tgk eunhyuk dlm comeback suju-spy....handsome++....nie cakap sal korea2 nieyh, kazen aku Erny nieyh dye tgk blog aku then dye perasan gmbr gerak2 nieyh....dye tnye mcm mner...aku pom ajar lha skali dye save image ntuk post at blog kowt maybe bb aku un not sure sgt....org copy image url dlu....(ececece tunjuk pndai laq...aku un suh mmbe ajar)....ape salahnye kan....ilmu ta ley kedekut sgt ...nnt ta berkat....
  Selepas aku menaip pnjg lebar bgtaw dye ta tahu lha kan dye faham ke tidak...law dye ta faham terpkse lha tggu raye nieyh tunjuk kat dye....*peace.....hah.....law Zahidah dye punye cerpen2 tu dkt fanfic dye kan ....law aku laq dkt buku kuikuikui....aku da hbeskan cerita yg agak2 berangan + perasan tu.. hehe....mengaku nieyh cerita tu mmg perasan tahap dewa lha kan....mner ta nye berangan jd artis....hahaha.....aku bace ape yg aku tulis pom na termuntah hijau...niyh kan pulaq kawan2 aku lgi lha.....ntuk buka kedua aku na potpet pasal kehidupan yg boleyh menjadi nyata tpi watak2 dye dlm tu still yg berangan .....well itulah elysya yg kuat berangan+perasan tahap dewa.....
  Huh agak pnjg aku menaip ary nieyh .....okey lha mak da belebe sbb 24/7 mengadap kpop,jpop....hehe......selamat malam kpd semua penghuni bumi......selamat berpuase ntuk esk hari ~ Assalammualaikkum
  



|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby