ExOtIcS
Kawan~
18:51 | 0 comment(s)
*Six of us ~
 Bukan S.F.C tu Se7en floVer Crew ? haha....seorang ta datang...siapakah? haha mesti lha ain ....dye tu sokmo222222 ta dtg skula....geram btol...Time aku dtg,dye ta dtg...Time dye dtg aku laq ta dtg....haha bagus ta ? bergilir2 jge husband sbnrnye ...bo? husband ...adakah aku berkongsi husband dgn dye? haha .....ta de nye....
 Dye minat AJ aku minat Eli..so ta de mase na share2 laki nieyh.......Dari kiri - Hanis,Uzma,Tika,yg mencangkung atas kerusi tu aku lha,Syeda&Zeera~ haha....na tahu knp aku mencangkung atas kerusi...? sebab law aku berdiri nnt nmpk lha betapa TERBANTUT nye aku dikalangan kawan2 nieyh...haha ...Malunye~ :3 ....
  ta tahu lha menaip ape....idea beku...tidakkkk....aegyooo....haha....KOYA taha DEwa aku nieyh .......
Sejarah? aku ta siap agy...Malas lha ......nnt tiru je ...jahatnye ...murid CEMERLANG sungguh ......haha....
Jumaat cuti raya...happy nye aku...haha......Sabtu petg back to my hometown ... keseorangan lha aku nmpk gayanya ~  
*HUH!......
Hope tahap ciput si Yukihara tu balik awl tahun nieyh...law ta aku sorg2 lha malam raye ...SEDEYH ~
hurm....da ta tahu na menaip ape nieyh.....nnt2 smbung ...pergi dulu ...aslmkm ~



|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby