ExOtIcS
Kisah Semalam punya Semalam ~
21:27 | 0 comment(s)
*Annyeonghaseyo~
Jumaat 13/7/2012.
6.55p.m
Pada hari tersebut datang lha satu family ke rumah ku ....family sape? family Azri....
na di jadikan cerita,ptg aku balek skula macam biase cabut kasut masuk bilik tengok handphone(maner tahu ad org mcg)...tetibe ade satu suare memanggil nmer ku? siapakah yg memanggil...bapak ku da ....hehe.......aku un pergi lha law da dipanggilkan ....bapak ku tanye na ikut pergi bandar? aku pun berfikir -- na pergi ke tak...mesti lha pergi....hekhekhek.....okey da decide na g bndr ....aku un ape lgi pergi mandi lha~

7.45p.m
da siap solat magrib kiterorg pom pergi lha bandr ...tema pada malam itu adlh pink...keke .....lantak aku lha na pkai tema warne ape pom ...KESAH? mule2 kiter org pergi Taman Teruntum ala yg mini zoo tu ...malam2 dye bukak jgk so aku pergi lha .....dyeorg semua pergi tg haiwan aku duk tercongok sorg2 dkt buaian dgr lgu...seram sejuk aku dibuatnye ....(tu lha kau sombong sgt tanak ikut padan lha muke)hewwheww....
k lepas dlm 10 minit lepas tu aku takut gler2 aku un cr dyeorg at bukit2 haiwan tu,then aku menjumpai mereka tgah tengok burung ...adoi......terpakse ikut bb ketakutan .....

8.30p.m
aku n family pergi Megamall coz na men bowling....okey bler da dpt lane berape2 aku un amk kasut....bler ditanye saiz aku jwb lha saiz 4....semua cakap keciknye kaki.....Lantak aku lha kaki aku....korang na sibuk2 pehal? k lepas pkai kasut aku g amek bola dye lhakan .....warne pink jgk ......hehe....
biar lha ...kiter org men 2 game .....k na di jadikan cerita aku menang lha kedua2 game itu ...hekhekhek ....

10.15p.m 
kiter kuar dr megamall n pergi makan ....smpai je at kedai makan tu dyeorg order satay.....perghhh mmg na suh aku gemuk lha kan .....haishhh,,,......
dalam pkul 11 kiter org smpai umah da kenyang semua2 kiterorg pom tydo .....

14/7/2012
10a.m
ad org kacau aku tydo .....senget btol.....erghhhh dyeorg ajak g TC ....terpakse ikut ...ape boley buat....naseb badan .....haishhh smpai at tc semua excited na g mandi laut ...erghhhh tc jd na mandi pantai ....aku ni dah lha fobia ngan laut2 nieyh......mase na ke seberang tu kiterorg kne lalu cm jambatan lha jugak then aku pegang tangan Albab(adik azri)&kina(adik aku) , dah macam babysitter aku nieyh.....haishhhh ...dyeorg semua da siap salin baju na mandi aku ta salin pom .....aku panjat batu duk atas batu yg tinggi jugak lha .....dgr lgu tetibe ad org pggl ajak mandi laut.....aku takut lha .....bler da turun tu uncle jamin dye pegang aku so aku takkan lemas ....(kesah ke? aku tetap takut na mandi)....bler da jalan sikit demi sikit ta sedor yg paras air makin meningkat ....last2 aku perasan air da smpai pinggang ....mase tu aku cry2 ....malunye ....haishhh....Shahir(abg azri) dtg lha cakap at aku tayah takut bukannye mati law paras pinggang ....(mati r law tetibe lemas) ...ombak gler kuat smlm ....menakutkan btol......lepas dah bergalok's aku un siap2 na balek......
 1.00p.m 
perut sudah lapar....so kiterorg mencari kedai yang sesuai untuk dimakan .....kiteorg makan at Tanjung Lumpur. da kenyang kiterorg pom balek lha .....

2.15p.m
smpai umah aku da jd mcm nieyh ~
*penat+Ngantok -,-
then masuk bilik tidor smpai lha pukul 5.40.....bagus ta aku punye lha lamer tydor ...

*penat lha menaip....nnt smbung lha ...bye2



|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby