ExOtIcS
The hari The giler !
05:18 | 0 comment(s)
Seperti tajuk diatas .....giler ....so dr gaya bahse pom da tahu memang giler aku ary nieyh ......
1.menangis sbb gadoh ngan ayah aku...
2.bru na tidor ade adeq kesygn anta mcg ckp da smpai....
3.kepanasan selepas makan maggy....
   3 mnde tu memng buat aku giler ary nie....ade lgi,pgi tu:
1.bangun tidor tgk2 ade baby comel kat sblah...anak uda(kazen) name dye Nur Aina Sofea bt Nor Azmi...
muke comel gler ...ingtkan anak terbuang dr mner lha dlm bilik aku....rupenye anak kazen....mjur ta sepak....bgn2 dlm keadaan mamai dukung lha budak tu....
  Then budak tu tgk je at aku....aku tnye lha soalan bodoh "kenchana?"....budak mner pndai bhse korea aegyoo....tetibe jew aku jd mesra gler ngan baby2 nieyh..well aku memang suke baby....BABY ONLY...budak2 lebih dr 2 tahun aku ta suke....hehe,,,,....spe2 na wt aku jd calon girlfriend jgn suke kanak2 okey.....(merapu)....
  Esok , na g surau mner nta na g dengar ceramah isra" mikraj(btol ke eje)? ....baik ta aku? hehe...bukan atas sebab aku na menunjuk..aku skunk da jd bek...hemo hemo...(baik lha sgt)...aku pergi dengan niat yang ikhlas....bkn sbb na menunjuk...okey?
 Hurm,,,......mlm nieyh malas na pot pet....bb ta de mood exam k.o.....so smbung nnt lah....annyong.....


|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby