ExOtIcS
Hepi Luaran , Sedih Dalaman
07:19 | 0 comment(s)
 Hari nie hari sabtu , hari nie ad skula ganti . Aku,Tieyka,Uzma and Ain budak rajin dtg skula...so kiterorg dtg larh .....memang best gler larh sbb kiter org 6 org jew pompuan kelas 2 Amanah..hehe .....Hari nie ad kuiz science and math ....aku x pna2 buat bnde tu bley aku buat ...
   Citer nye begini , aku bosan sgt2 so aku amek kertas uh n aku siapkan ..permulaan soalan senang kacang ...masuk pertengahan soalan ...fuh .....pening kepale ....then , aku ngan atikah decide na p cr jawapan ..mule2 kiterorg g surau then nmpk nazreen so kiterorg pi larh at dye skali dye kter x pndai math ...okey ..then g kelas 5 Arif then jmpe kak aisyah ...minx tolong dye ....
   Lepas tu tggl lagi 7 soalan ....blek semule at kelas skali jmpe pendek terus minx jawpn ....da siap uh belari g jmpe sir choi bg kertas dpt nom1 ...haha....lepas tu aku ngan tieyka p jln ...skali lepak dkt cendawan dpn kelas 5 arif ngan lazy n papa...
  Dalam2 lepak uh papa ngan mama senyap jew ....yg bnyk bunyi aku n musang ..haha , well biase larh aku ngan lazy pantang berjumpe ad jew mnde yg ni diusik n nak di rajukan..hehe...skali aku ngan lazy berimaginasi terlebih ...dkt kelas 5 arif ad mcm lubah2 besar lubang pistol uh ..aku ckp r nie mesti tembak ckgu yg x suke nie ...lazy ckp a'ah nnt law ckgu yg x bpe na minat lalu kiterorg pom tembak , then ckgu g hospital lepas tu kelas kiter org pom free ...haha.......mse tu papa n mama ketawa mcm na ape jew....then tga2 ketawa ...someone dtg membuatkan mood aku ilang ....
  Urm Shahrul ....aku bknnnye x syg dye ...aku syg dye xp aku lebihkan perasaan benci ....OMG...aku x dpt na berhadapan ngan dye lagi .....urm ...law aku story kat korg2 nie psl Shahrul kompem smpai esok x hbes ...xpew larh next time kiter smbg coret2 ...aslmkm !


|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby