ExOtIcS
02:24 | 0 comment(s)
X sangka plaq hati ini terlalu merindui si die ... urm .... last sekolah smlm atikah bg sepucuk surat from si die ... rse na  nangis pom ad bce surat die . tapi na wat cm ne bende da jadi .... menyesal pun da tak guna . semalam balik dari skula na simpan buku tetibe jew buku log dye , nametag n gelang jatuh ..... hurm . jatuh skali dengan air mata . skunk bru ak taw yang si die tu terlalu bermakne untuk ak . semalam aku jadi mcm org gler jew ... nangis x tentu hala . trok . awak saya rindu awak sangat2 . kalau awak baca entri blog saya kali ini ... saya nak awk tahu yang saya RINDU  awak sangat2 . k la da x taw na taip apew . hope esok dan hari berikutnyew akan jadi lebih baik dari semalam dan hari ni . Layan lagu  Derita merindu .
 


|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby