ExOtIcS
13:58 | 0 comment(s)
Tanggal 14.11.2011 .. hari paling ceria dalam hidup aku . mahu tahu kenapa ? sebab aku dapat spend time dengan dia and main cubit-cubit . pukul-pukul . then , dapat ketawa dengan someone yang tak beteguran .. aku hairan macam mana aku boleh gadoh dengan dia sampai tak bertegutan antara satu sama lain . ish2 manusia2 .semalam hujan then main cubit2 pipi aku ... memang best .... then pipi aku merah macam pakai blusher ... sabar jew la ..yang penting happy . dalam2 happy tetiba gigi sakit ... huahuahua ... sakit yang teramat sangat .. tapi sekejap jew .... hehe ... tengah2 duk bergurau senda ni . tetibe ade orang gadoh ... kecek vs beso ... huahua ... memang lucu ... tapi tak kesah pun . kenapa la masa aku dapat peluang untuk ketawa dengan dia tu WAKTU berlalu begitu pantas ...Nampak sangat yang WAKTU itu cemburu terhadap aku ... ececece tak ley blah punye statement ... tapi betol pew ape yang aku taipkan itu ... minggu ni minggu akhir persekolahan pada tahun 2011 . sebulan lebih cuti ..membosankan ... Jumaat da last day . patut ke aku mintak maaf ngan Mr.popular ? eh elysya mesti la patut . terok tol aku ni ... tapi aku malu na face to face ngan dye ... don't know why ? ala guna ade pakwe mix tolong jew la ngan dye kan senang ...lagiun Mr.popular tu kan mmbe dye ... tu pun tak fikir kew ... hurm ... nothing to say ... lidah kelu seribu bahasa . aku rasa sampai sini jew la contengan aku pada pagi ini ... nak pegi solat dulu .....bubye ....


|
Annyeong!

Hye, Esya here. 98liner . Kpopper . Hate me? I don't care :)
Meet me here

Click

Credit to :
Liyana Izzati
Basecode by : Ziera
Skin made : OneWifey
Background : Wanaseoby